Followers

Sunday, August 23, 2009

23 ogos 2009

tarikh nie telah membongkar sgla rahsia aku ngn abg..wife dia dtg kt umah jmpa mak n abah aku..lpas 2 apa lg mengamuk la org tua kt umh 2..semua adik beradik aku call tnya mcm2..tp xangkt pn..just reply msg dpa jer..aku tau smua org mrhkan aku coz cr laki org..dlu dh pernh sekali malukan dpa..nie wt lg mak mrh.lpas 2 mak n abah g umh abg..mrh abg plak..so skrg kami 2,2 kna mrh..huhu..sdh tau..ingt senang ker nk tggl cm2 jer kekasih hati yg dh 3 tahun bersama kita..lau 2,3 bulan 2 xpe la lg.aku hrp mak n abah aku fhm isi hti aku..aku bkn nk derhaka dgn dpa. aku tau aku nie hipokrik dpan dpa pijak semut pn xmati..tp belakng hnya tuhan jer yg tau..sdh sgt bla mak dgr ngs..aku tlh hancurkan hati dpa..tp hati aku?.....dulu zmn skolah pn xlh bercinta..of course kna mrh la lau dpt tau..so syp2 jer..skrg bla dh meningkat dewasa nie..lain plak jd..aku pn hairn bla sllu laki org yg ska kt aku..org bujng nie xmint kt aku kot..
so..ape yg akn jd pas nie ak serah kpd ILLAHI..hnya DIA yg dpt menentukan segalanya..aku nie hnya merancang DIA yg tentukan..dr pg td ngs jer..xth la puasa nie on lg ke x untk arini..mudh2 an xbtl la..aku nie jahat ker?perampas ek?ke memg dh takdir aku ALLAH tentukan cmnie..

No comments:

Post a Comment