Followers

Thursday, August 6, 2009

morning.

syukur alhamdulillah aku masih diberi peluang untuk bernafas pada hari ini..esk lusa belum tentu aku dapt melihat dunia ini..kerana setiap yang hidup pasti akan mati..first day aku arini dh online..em problem jgk bla ada wireless kt blik nie..nk on jer sokmo..bla entah nk stdy..
pg td pas bgn tdo suara xde..serak..skit sgt tekak..org pertama yg aku akan cal n msg sape lg lau bukan buah hati trsayg..every morning msti msg or call.xlengkp rasanya lau xmsg abg..i miss him every time..
tp dalam hidup ini byk cabaran dn dugaan.lau xde 2 semua bkn khdupan namanye..
aku bersyukur kpd ALLAH SWT krn aku dipetemukan degn abg..walaupn keadn yg berbeza tp aku rs aku blh menghadapinye..lau sudh dittpkan bhw dia adalh teman hidupku dunia n akhirt aku bersyukur padaNYA..dan aku berharp ada sinar bahagia bt kami..

No comments:

Post a Comment