Followers

Thursday, March 10, 2011

byk betol dugaan..

salam kwn2..ape khbr smua?harp2 cht la smuanye ye..ptg nie aku nk story skit pasl mslh n dugaan yg ALLAH beri semiggu 2 nie..opah aku dh lama skit..biasa sakit tua, tp lately mkin xcht..so makcu aku call abah aku bgtau opah xcht..apalagi abah pn blik kg n mak..semiggu jgk la kt sna, past2 mak blik kjp ambik gaji, then esoknye terus blik ipoh smula..pnt kan..mcm dkt jer jerantut-ipoh 2..past2 xlma pakngah plk meninggal..dh ajal dia kan..skit tua jgk..hari pakngah aku dikebumikan, pakcik aku yg kami kami pggl yakmat(arwah) excident plk..koma..yg xberhati perut 2 org yg laggr 2 blh lari..langgar lari la kiranye..bila herluc yg besar 2 laggr motor msti la teruk kan..hhuhu..:((..dkt 5 hari kot pakcik aku koma past2 ajal dia smpai..innalillah..smoga pakcik2 aku ditempatkan dikalangn org2 yg beriman..(AL-FATIHAH)..b4 pakcik aku ni meninggl mak n abah aku follow aku blik sbb lama dh tgglkan umh, smpai jer kt umh makcik aku dh call kta pkcik aku dh xde..blik smula ke ipoh..then, hari ni makcik aku call lg bgtau opah aku plk sakit tenat..mlm nie mak n abah aku akan pergi ke ipoh smula..cian mak n abah dh la dmam..kna ulang alik jauh2 naik bus pnt..semoga ALLAH permudahkan segala urusan kami..ssemoga mak n abah smpai ipoh dgn selamat..

No comments:

Post a Comment