Followers

Saturday, September 12, 2009

dugaan...

assalamualaikum n slmt pg..heheh pg la la nie..actually skrg dh pkul 11.30a.m..bulan puasa nie byk blt dugaan..terutama dugaan yg dipengaruhi nafsu nie..emm xth dh nk wt cmne..bila pkr blik sdh sgt2.tp 2 semua dugaan yg ALLAH S.W.T berikan untk menguji umtnya yg sentiasa berada dlm ke alphaan..i'm just a human been with is a lot of problem n not perfect..so lau ada mistakes yg sllu dilakukn 2 adalh normal tp xth mcmane nk buang tabiat itu..kdg2 sdh sgt bila pkr ape yg aku dh wt..
bulan nie jgk mengajr aku supaya byk2 bersabar coz byk problem personal lg, asset2 penting pn smua nk wt hal..arrghh bosan tau..mana xnye laptop rosk telfn rosak, semua asset penting bg aku..lau xde benda2 nie em kosong ker rs hidp nie..but, all them are already ok, not 100% la..coz kdg2 2 dtg blik perangai dia..
nie st2 lg hal,,my personal problem la...aku ngn xbf aku 2 dh lama clash, but dia still contact aku..sbrnya xslh dia nk contact 2 tp dia sllu tduh aku bkn2 sape x hot..eee geram sgt..bila ingt blik rs menyesal knl n bercinta ngn dia dulu..tp smua 2 dh lps lau ingt blik pn xgna jgk..dia minta blik semua duit yg dia blnjakan untk aku b4 nie(time still couple la kn)..tp mmg aku akn ganti blik smua duit dia 2 bila dh ada duit nnti..yela kan mcm berhutang ngn org la kiranya..pastu ckp la aku nie ska hina dia coz dia xberpelajarn..eee aku nie bkn malaikat yg perfect smua n nk menghukum org..tp why dia xfhm2 ek..ee geram sgt..nsb bek ms dia msg 2 mlm..lau x kurus puasa aku agknye..
inilah kehidupan byk dugaan dn cabaran yg perlu aku tempuhi.
second..psl my bf..i really love him..but kdg2 2 dia busy sgt2.xde ms pn utk aku..past2 nnti aku mula nk merapu jer..past2 ngs..emm..tp aku mmg xlh dia xde..coz byk perkara yg mmbuatkan kitorg ttp akn bersama..n i really hope my parents restu hubngn kami..
aku nk hndfon baru coz tlfn yg ada nie sllu rosk jer..teringn gak cm org lain pkai tlfn cntk2..tp buget xbpe ckp plak..nk tggu abg belikan xth la bila..mybe dia xde duit kot skrg..so xlh la nk minta mcm2..nnti dia ckp aku nie mata duitan plak..emm
nk stop dulu nk bersiap nk g class plk...tatata..

No comments:

Post a Comment