Followers

Thursday, September 10, 2009

hari ni dh 21 ari puasa..kjp sgt kn..rs mcm baru lg puasa..dh nk hbs..arini ada exam business law..emm xsbr nk hbs exam..rs xlart dh nk bc buku..stdy pn xla beria sgt tp lau M 2 besar nie la jd nye..heheh..
so..what my news now..actually i thing i want serious in my business.lau dr skrg dh mula mn tau ada rezky blh jd usahawan or jutawan ker?kan3x..selagi kita berusaha ALLAH pasti tolong kita kn..lau blh nk tmbh busniess nie..nk jual topup plk..coz i thing busniess 2 agak menguntungkan la lau pn byk saingn kt cni..tp kt umah pn blh wt busniess gak..ape slhnya lau jd busniess woman kan?ada degree accounting ha pdn la 2..jnji ada gak kira2 duit..heheh..org sederhana cm aku nie kna pkr semua 2..jnji business yg kita lakukn 2 halal dan diberkati ALLAH S.W.T..tambh plk zamn skrg nie saingan dlm dunia pekerjaan nie byk sgt..so kena la cri inisiatif lain utk tonjolkn diri..mn la tau busniess smbil2 nie blh buat aku jd jutawan..
coz my sis pernh ckp biar kita jd kaya, sbb org akan pndg kita n blh tolg org ssh..lau kita miskin harta untk ank2 kita nnti xde..so i think i want serious in my business..
lgpn aku nk tolg mak n abah kt kg..dpa dh lama hdp sederhana..tp aku nk tgk dpa g haji cm org lain..lau ada rezky nk pgi sn ngn dpa skli..muda2 nie lg elok lau g sn mash kuat nk wt amal ibadt..lau dh tua sgt xlart dh..i hope wat i wish can b true..aminn...semoga ALLAH memberkati dan memberi peluang utk aku berjaya..

No comments:

Post a Comment