Followers

Sunday, April 25, 2010

wedding..

sorg2 kwn aku yg dh jadi isteri org...tahniah kpd mereka yg sudh berumah tangga..diharap perkahwinan mereka akan kekal slamaye...bila turn aku plk? harap2 jodoh awl..heheheh..gatal. bukan gatal sbenarnya tp nk elakan fitnah n maksiat..lau dh jd wife org cmfrm dh xde dh nk main2 n skandal2 nie..setia pd suami yg s2..sbb 2 isteri xlh kwin byk. kna setia pd suami krn syurga dibwh kaki suami..lau derhaka xcium bau syurga la..lpas g kursus dlu byk yg aku bljar..bukan senang nk kwin nie..nmpk mudah tp byk dugaan n cabaran yg harus ditempuhi.iman kna kuat, kna byk sbar n lain2 la..lau kita tgk keadaan skrg byk rumahtagga yg musnah sbb xsefhman la, org ke3..smua nie berlaku sbb ape?maybe sbb iman yg xkukuh..xthan dugaan..mintk2 dijauhkan dgn 2 smua. lau blh nnti lau dh kwin biarlah hnya dia seorg hinnga akhirat..amin...xpela lau bermadu pn jnji kami bahagia. mgkin org akan pandang serong sbb rmpas laki org.. tp agama xmelarang poligami malh mengalakkan lau mampu dan blh berlaku adil. aku harap dia blh berlaku adil walaupn aku tau dia hnya manusia biasa yg xlari dr melakukan kesilapan..aku harap impian aku akan tercapai dan dia yg terbaik buatku..

No comments:

Post a Comment