Followers

Saturday, August 7, 2010

hatI INI...

SEMENJAK BEBERAPA HARI INI, HATI INI SLLU MEMBERONTAK...kdg2 terlalu sensitif n emosional sehingga xdpt nk kwl perasaan 2. nape entah...then, about my bf, i syg sgt kt dia, tp kdg kala hati ini rasa mcm menjauh dgn dia..knp ek??adakah aku JATUH CINTA dgn org lain, @ aku rasa kan ada benteng yg memisahkana kami b2..mnugkin krn status yg menjadi penghalang hubungn kami..knp dlu aku xpkr smua ini??? adakah ini dugaan..bgaimana aku nk hadapi smua ini..YA ALLAH KUATKAN IMANKU, TABAHKAN HATIKU MENEMPUHI SMUA DUGAAN INI.. jika ini yg ENGKAU uji kpadaku, maka aku terima dgn redha...tunjukn aku jln yg terbaik utkku...antara keluarga dah kekasih hati...keluarga adalah sglanye bgiku..tnpa mereka siapa aku...tp bagaimana hati ini???

No comments:

Post a Comment