Followers

Saturday, September 11, 2010

syawal menjelma lg.

syawal menjelma lg...di saat umat islam bergembira menyambut hari lebaran yg mulia, hati ini terluka krn terpksa melepaskan org yg dicintai...adakah ini yg terbaikku??adakah dia jodohku @ bukn??bukan niat nk mainkan persaan org, tp aku tkt hati org lain yg terluka dan menderita krnku...biarlh ini mjadi st2 kengn dan pengjaran buatku...restu org tuaku penting dlm menjalani kdpn yg bru..sbgai ank yg bongsu, aku merasakan ada tugas yg besar dibahuku itu membant2 ibu bapaku pd ms hdpn...dari penglihatanku, aku sdh apabila melihat akak2 dan abg2 ku msh tercari2 khdpn yg sbnr...ape erti kehdpn??knp kita xmjdi sperti org lain, bhgia sng,slsa dgn khdpn skrg...tp aku lihat tiada sinar bhgia dan slesa dlm hdp mereka..adakah salah memilih psngn @ dugaan dr ALLAH S.W.T, @ sikap kita sndiri yg menjadi diri kita sbgitu...aku mhu mengubah nasku...biarlah kengan lalu menjadi sejarah hidupku utk membina kerjaya dan masadepanku utk kbhgiaan dunia dan akhirat..

No comments:

Post a Comment